Werk je er langer met Snappet maar de behoefte om meer uit de data te halen?
ICT-wijs helpt hier graag bij! Op meerdere scholen hebben wij bijgedragen aan verschillende vraagstukken; welke mogelijkheden, wat zijn de verschillen met andere leermiddelen, wat levert het op, past het bij onze visie?, etc…

Voor wie is deze training bestemd?
Een ieder in het basisonderwijs met bekendheid met Snappet, maar hier meer wilt uithalen!

Mogelijke onderdelen van deze training:
– Hoe is een les opgebouwd?
– Doorgronden van een les
– Welke keuzes heeft de leerkracht? Ofwel; hoe kun je Snappet inzetten in jouw klas?
– Wat levert de digitale verwerking op?
– Op welke wijze sluit Snappet aan op de modellen EDI, DIM en IGDI?
– Hoe organiseer je het werken met Snappet? En vooral het adaptief werken (op eigen niveau!)?
– Wat te doen met de overstap van schriftelijke naar digitale verweking?
– Hoe gaan we om met alle data? En waar moeten we verder rekening mee houden?
– Hoe lees je een grafiek af als leerkracht? En war betekent dit voor de referentieniveaus (1F en 1S)?

Een voorbeeld van een groeiende leerling! [met zorg!]

Na de training kun je:
– Gericht een les geven en organiseren.
– DIM verbinden aan het lesgeven met Snappet.
– Snappet inzetten in jouw les(sen), en je bent bekend van met de mogelijkheden en veelzijdigheid.
– Het dashboard begrijpen/interpreteren en gebruiken.
– De adaptiviteit van Snappet inzitten.
– Een aanzet maken om Snappet te borgen binnen de school.

Ben je toch meer op zoek naar het vormen van een basis binnen de school? Bekijk dan ons trainings- en begeleidingsaanbod.

Contact
Neem gerust contact met ons op om te informeren naar ons aanbod. Heb je zelf een idee of voorstel? Hier staan wij voor open en denken graag mee.
Maak gebruik van ons contactformulier.